espa-banner
HOTEL CEZARIA

Γενικές παροχές

  • Υποδοχή (Reception) 24ωρης εξυπηρέτησης / 24 Hour Reception
  • 24ωρη υπηρεσία δωματίου (Room service) / 24-hour room service
  • Υπηρεσία αφύπνισης / Wake up service
  • Πρωινό 08:00 – 10:30 / Breakfast from 08:00 – 10:30
  • Μπουφές πρωινού με ποιοτικές λιχουδιές / Breakfast buffet with quality delicacies
  • Σερβιριστό πρωινό a la cart με τοπικά, βιολογικά προϊόντα / A la carte breakfast served with local,
  • organic produce
  • Πρωινό νωρίτερα απο την προκαθορισμένη ώρα. Παρακαλούμε ενημερώστε την υποδοχή /
  • Breakfast earlier than the preset time. Please inform reception
  • Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στο δωμάτιο. / Βreakfast served in the room.
  • Παροχή πρωινού σε πελάτες σε ειδικές συσκευασίες εφόσον ζητηθεί / Breakfast provided to
  • customers in special packages upon request
  • Παροχή ημερήσιων εφημερίδων & περιοδικών / Daily newspapers & magazines
  • Γρήγορο check in / Express check in
  • Γρήγορο check out / Express check out
  • Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών / Luggage service
  • Κεντρικό χρηματοκιβώτιο / Central safe ddeposit box
  • Κοινόχρηστος υπολογιστής (με χρέωση) / Shared computer (with charge)
  • Δυνατότητα εκτύπωσης fax – φωτοαντιγράφησης και σάρωσης / Ability to print fax – copy and scan
  • Δυνατότητα παροχής lap- top ( με χρέωση) / Laptops available (with charge)
  • Δωρεάν ασύρματη πρόσβαση σε internet υψηλής ταχύτητας (Wi-Fi) / Free high-speed wireless
  • Internet access (Wi-Fi)
  • Γιατρός (κατόπιν ζήτησης) / Doctor (on request)
  • Σίδερο και Σιδερώστρα (κατόπιν ζήτησης) / Iron and Ironing Board (on request)
  • Υποδοχή ανοιχτή επί 24 ώρες / 24hour Reception Desk
  • Υπηρεσία αφύπνισης και τηλεφωνική πρόσβαση επί 24h. / 24 hour Wake up call and
  • telephone center
  • Θέρμανση (χειμερινή περίοδος) / Heating (winter season)
  • Η θέρμανση λειτουργεί αυτόνομα . Κάθε δωμάτιο έχει το δικό του θερμοστάτη από όπου και μπορείτε
  • να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του χώρου/ The heating works autonomously. Each room has its own
  • thermostat where you can adjust the room temperature.
  • Κλιματισμός (θερινή περίοδος) / Heating (summer season)
  • Η μονάδα κλιματισμού λειτουργεί από το τηλεχειριστήριο στο δωμάτιο σας. Κάθε δωμάτιο έχει το
  • δικό του ανεξάρτητο κλιματιστικό. Παρακαλούμε, σιγουρευτείτε ότι όλα τα παράθυρα και οι πόρτες
  • είναι κλειστά και το κλιματιστικό βρίσκετε στην ίδια λειτουργία (π.χ. να βρίσκονται στο «κρύο»).
  • Η χρήση των κλιματιστικών είναι άνευ χρέωσης. Παρακαλείστε να παραδώσετε το τηλεχειριστήριο
  • του κλιματιστικού στην Υποδοχή κατά την αναχώρηση σας.
  • The air conditioning unit operates from the remote control in your room. Each room has its own
  • independent air conditioner. Please make sure that all windows and doors are closed and that the air
  • conditioner is in the same mode (eg ‘cold’). The use of air conditioners is free of charge. Please
  • deliver the air conditioner remote control to the Reception on your departure.
  • Παρουσία ζώων στο χώρο του ξενοδοχείου / Animals on site
  • Τα ζώα δεν επιτρέπονται μέσα στα δωμάτια και / ή στο χώρο του ξενοδοχείου.Εξαιρούνται τα ζώα
  • συνοδοί.
  • Κάποια αδέσποτα ζώα, ιδιαίτερα οι γάτες, εισέρχονται στο χώρο του ξενοδοχείου από μόνα τους.
  • Παρακαλούμε να μην δίνετε σημασία, έτσι ώστε να αποθαρρύνονται από το να παραμένουν στο
  • κατάλυμα.
  • Pets are not allowed in the rooms and / or on site. Some stray animals, especially cats, enter the
  • hotel on their own. Please do not pay attention so they are discouraged from staying at the
  • accommodation.
  • Πρωινό /Breakfast
  • Διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών ( 07:00 έως τις 10:30 ) . Υπάρχει δυνατότητα πρωινού στο
  • δωμάτιο, καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) σε ειδικές
  • συσκευασίες εφόσον ζητηθεί ( παρακαλώ απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν ) / Breakfast over 3 hours
  • (07:00 to 10:30). In-room breakfast is available, as well as early breakfast service in special
  • packages upon request (please contact reception).
  • Υπηρεσία δωματίου /Room service
  • Room service : 24 ώρες / 24hours
  • Παροχή φαγητού / Food provision
  • Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με παρακείμενο εστιατόριο ( με χρέωση ) παρακαλώ απευθυνθείτε
  • στη ρεσεψιόν. /The hotel cooperates with an adjacent restaurant (for a charge) please contact the
  • reception
  • Υπηρεσία καθαριότητας / HOUSEKEEPING
  • Η ομάδα του housekeeping βρίσκεται στη διάθεση σας, εάν χρειάζεστε επιπλέον πετσέτα, επιπλέον
  • μαξιλάρι ή σιδερώστρα παρακαλώ επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν. / The housekeeping team is at
  • your disposal if you require an extra towel, extra pillow or ironing board please contact the reception.
  • Δεύτερη υπηρεσία καθαριότητας το βράδυ ( αλλάγη πετσετών, απομάκρυνσης καλύμματος
  • κρεβατιού ,άδειασμα καλαθιού απορριμάτων) / Turn down housekeeping service in the room ( Bed
  • linens change, towels change, Coverlet storage, waste bin change)
  • Αλλαγή πετσετών / Change of towels
  • Σε περίπτωση που χρειασθείτε αλλαγή πετσετών στο δωμάτιο σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε
  • με την Υποδοχή. / In case you need a towel change in your room, please contact the Reception.
  • Υπηρεσία πλυντηρίου – στεγνού καθαρίσματος / Laundry – dry cleaning service
  • Η υπηρεσία πλυντηρίου είναι διαθέσιμη κάθε μέρα εκτός από τις εθνικές αργίες.
  • Το ξενοδοχείο δε δέχεται ευπαθή υφάσματα, όπως για παράδειγμα το μετάξι.
  • Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή./ Laundry service
  • is available every day except national holidays.The hotel does not accept fragile fabrics such as
  • silk.Contact our staff at the reception for more information.
  • Υπηρεσία σιδερώματος / Ironing service
  • Μπορούμε να σας παράσχουμε υπηρεσία σιδερώματος . Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ
  • επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στη υποδοχή. / We can provide you with ironing service. For
  • more information please contact our reception staff.
  • Δωμάτια ημερήσιας χρήσης / Daily use room
  • Καλείστε να εκκενώσετε το δωμάτιο σας πριν τις 12:00 το μεσημέρι, την ημέρα της αναχώρησης σας.
  • Αν η πτήση σας αναχωρεί αργά και θέλετε να έχετε κάποιο άλλο δωμάτιο για ημερήσια χρήση, αυτό
  • θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί (σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα) έναντι μιας μικρής χρέωσης.
  • Παρακαλούμε, ενημερώστε την Υποδοχή νωρίτερα (τουλάχιστον δύο μέρες πριν) και μια λίστα
  • προτεραιότητας θα συγκροτηθεί, βάση της διαθεσιμότητας των δωματίων. / You are required to
  • evacuate your room before 12:00 noon, the day of your departure.If your flight departs slowly and
  • you want to have another room for daily use, this could be done (subject to availability) for a small
  • fee.Please inform the Reception earlier (at least two days in advance) and a priority list will be drawn
  • up, based on room availability.
  • Ολοκλήρωση διαμονής / Complete Stay
  • Η ώρα αναχώρησης είναι 12:00 το μεσημέρι Η ρεσεψιόν θα σας βοηθήσει να αποθηκεύεται τις
  • αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε χρόνο στην πόλη πριν φύγετε. / Departure time is 12:00
  • noon The front desk will help you store your luggage if you want to spend time in the city before
  • leaving
  • Γιατρός / Doctor
  • Υπάρχει γιατρός διαθέσιμος όλο το εικοσιτετράωρο. Εάν χρειαστείτε ιατρική βοήθεια, παρακαλούμε
  • να ενημερώσετε την Υποδοχή / There is a doctor available around. If you need medical help, please
  • let the Reception know.
  • Φαρμακείο / Pharmacy
  • Υπάρχει φαρμακείο, σε κοντινή απόσταση από το ξενοδοχείο. / There is a pharmacy within walking
  • distance of the hotel.
  • Κλειδί δωματίου / Room key
  • Το κλειδί του δωματίου είναι μαγνήτης. Παρακαλούμε να αποφύγετε κάθε επαφή του με ρολόγια και
  • πιστωτικές κάρτες.
  • Μην παραλείψετε να παραδώσετε το κλειδί στην Υποδοχή κατά την αναχώρηση σας / The key to the
  • room is a magnetic. Please avoid any contact with watches and credit cards.Do not forget to hand
  • over the key to the Reception on your departure
  • Θυρίδα ασφαλείας / Security box
  • Σας συνιστούμε να κλειδώνετε όλα τα πολύτιμα σας αντικείμενα, ταξιδιωτικά έγγραφα, κλπ…, μέσα
  • στη θυρίδα ασφαλείας.
  • Θυρίδες ασφαλείας είναι εγκατεστημένες σε όλα τα δωμάτια και ή χρήση τους είναι άνευ χρέωσης.
  • Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη σας ότι τη στιγμή που ο κωδικός για το κλείδωμα υπάρχει μόνο ένα
  • κλειδί για τη θυρίδα, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε περίπτωση που το χάσετε.
  • Προσοχή: Η διεύθυνση του ξενοδοχείου δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια
  • οποιουδήποτε αντικειμένου από τα δωμάτια.
  • We recommend that you lock all your valuables, travel documents, etc … into the safe.Safety deposit
  • boxes are installed in all rooms and are free of charge.Please note that while there is only one lock
  • key for the lock code, we cannot help you if you lose it.
  • Caution: The hotel management is not responsible for any loss of any items from the rooms.
  • Κέντρο επιχειρηματικότητας / Business center
  • Αν θέλετε να στείλετε ένα φαξ ή να κάνετε ένα αντίγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα
  • Υποδοχής σας για να σας βοηθήσουμε.
  • Υπάρχει για τους πελάτες μας κοινόχρηστος υπολογιστής και δυνατότητα εκτύπωσης, φαξ,
  • φωτοαντιγράφησης και σάρωσης (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν). Η πρόσβαση στο
  • διαδίκτυο είναι ελεύθερη. / If you would like to fax or make a copy, please contact your Reception
  • Team to assist you. There is a shared computer for our clients and the ability to print, fax, copy and
  • scan (for a fee, contact the reception). Internet access is free.
  • Μέτρα ασφαλείας /Security precautions
  • Τα Ιωάννινα ανήκουν στους ασφαλείς προορισμούς και έχουν ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά
  • εγκληματικότητας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
  • Για την ασφάλεια σας, παρόλα αυτά σας συνιστούμε να κρατάτε πάντοτε το δωμάτιο σας κλειδωμένο.
  • Παρακαλούμε να αποφεύγεται τη γνωστοποίηση του αριθμού του δωματίου σας σε ξένους.
  • Σε περίπτωση απώλειας του κλειδιού του δωματίου σας παρακαλούμε να ειδοποιήσετε ΑΜΕΣΩΣ την
  • Υποδοχή.
  • Η παραμονή και ψυχαγωγία στο δωμάτιο σας, πελατών που δεν ανήκουν στο ξενοδοχείο δεν
  • επιτρέπεται. /
  • Ioannina is one of the safest destinations and has one of the lowest crime rates in Greece and
  • Europe.For your safety, however, we recommend that you always keep your room locked.Please do
  • not divulge your room number to strangers.In case of loss of your room key please notify the
  • Reception immediately.Accommodation and entertainment in your room for non-hotel guests are not
  • permitted.
  • Κλήση Ταξί / Taxi services
  • Μπορείτε να καλέσετε Ταξί από την Υποδοχή. / You can call a Taxi from the Reception.
  • Τηλέφωνο / Telephone
  • Για να καλέσετε μια εξωτερική γραμμή, πιέστε το “0”, αναμένετε για λίγα δευτερόλεπτα και στη
  • συνέχεια καλέστε τον αριθμό που επιθυμείτε.
  • Για να καλέσετε έναν εσωτερικό αριθμό, π.χ. κάποιο δωμάτιο, απλά πιέστε τον αριθμό του δωματίου.
  • Εσωτερικοί αριθμοί 10 και τον αριθμό του δωματίου πχ 101 για το δωμάτιο 1
  • Υποδοχή 9
  • To call an outside line, press “0”, wait for a few seconds, and then dial the desired number.To call an
  • internal number, e.g. some room, just press the room number.Internal numbers 10 and the number of
  • the room that you want to contact eg. 101 for room no.1 , Reception 9
  • Πιστωτικές κάρτες / Credit cards :
  • Το ξενοδοχελιο δέχεται όλες τις κάρτες VISA, MASTER, AMERICAN EXPRESS, DINERS, MAESTRO /
  • The hotel accepts all the credit cards VISA, MASTER, AMERICAN EXPRESS, DINERS and
  • MAESTRO.
  • Ενοικίαση αυτοκινήτων / Car rentals
  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες. / Please contact the
  • reception for more information.
  • Wi-Fi
  • Στο ξενοδοχείο μας παρέχεται δωρεάν χρήση ασύρματου Internet / Free wireless internet access is
  • provided at our hotel
  • Φαξ /Fax
  • Φαξ μπορούν να σταλούν και να ληφθούν στην Υποδοχή / Faxes can be sent and received at the
  • Reception
  • Εκδρομές, επισκέψεις σε αξιοθέατα / Excursions & sightseeing
  • Υπάρχουν οργανωμένες εκδρομές σε ποικίλα αξιοθέατα στην Ήπειρο. Αυτά περιλαμβάνουν το
  • Μέτσοβο, τα Ζαγοροχώρια , τα Τζουμέρκα και άλλα που θα θέλετε να επισκεφτείτε.
  • Μπορείτε επίσης να νοικιάσετε μεταφορικό μέσο και να τα ανακαλύψετε μόνοι σας.
  • Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευθείτε τη ρεσεψίον . Θα σας παρέχουμε μια πλήρη λίστα
  • από επιλογές και προτάσεις.
  • There are organized excursions to various sights in Epirus. These include Metsovo, Zagorochoria,
  • Tzoumerka and more that you will want to visit.You can also rent a means of transportation and find
  • out for yourself.For more information, consult the reception. We will provide you with a complete list
  • of options and suggestions.
  • Σύστημα διαχείρησης παραπόνων πελατών / Customer Complaint Management System
  • Παρακαλούμε στείλτε μας τα παράπονά σας στο cezaria07@hotmail.com / Customer Complaint
  • Management System: Please send your complaints to info@efstratioshotel.gr with the aim of
  • investigating the matter independently.