+30 26510 93661
ΓΙΑ ΕΜΑΣ
ΔΙΑΜΟΝΗ
ΠΑΡΟΧΕΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
GALLERY
ΤHINK GREEN
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
HOTEL CEZARIA
Γενικές παροχές
Υποδοχή (Reception) 24ωρης εξυπηρέτησης / 24 Hour Reception
24ωρη υπηρεσία δωματίου (Room service) / 24-hour room service
Υπηρεσία αφύπνισης / Wake up service
Πρωινό 08:00 – 10:30 / Breakfast from 08:00 – 10:30
Μπουφές πρωινού με ποιοτικές λιχουδιές / Breakfast buffet with quality delicacies
Σερβιριστό πρωινό a la cart με τοπικά, βιολογικά προϊόντα / A la carte breakfast served with local,
organic produce
Πρωινό νωρίτερα απο την προκαθορισμένη ώρα. Παρακαλούμε ενημερώστε την υποδοχή /
Breakfast earlier than the preset time. Please inform reception
Δυνατότητα σερβιρίσματος πρωινού στο δωμάτιο. / Βreakfast served in the room.
Παροχή πρωινού σε πελάτες σε ειδικές συσκευασίες εφόσον ζητηθεί / Breakfast provided to
customers in special packages upon request
Παροχή ημερήσιων εφημερίδων & περιοδικών / Daily newspapers & magazines
Γρήγορο check in / Express check in
Γρήγορο check out / Express check out
Υπηρεσία μεταφοράς αποσκευών / Luggage service
Κεντρικό χρηματοκιβώτιο / Central safe ddeposit box
Κοινόχρηστος υπολογιστής (με χρέωση) / Shared computer (with charge)
Δυνατότητα εκτύπωσης fax – φωτοαντιγράφησης και σάρωσης / Ability to print fax – copy and scan
Δυνατότητα παροχής lap- top ( με χρέωση) / Laptops available (with charge)
Δωρεάν ασύρματη πρόσβαση σε internet υψηλής ταχύτητας (Wi-Fi) / Free high-speed wireless
Internet access (Wi-Fi)
Γιατρός (κατόπιν ζήτησης) / Doctor (on request)
Σίδερο και Σιδερώστρα (κατόπιν ζήτησης) / Iron and Ironing Board (on request)
Υποδοχή ανοιχτή επί 24 ώρες / 24hour Reception Desk
Υπηρεσία αφύπνισης και τηλεφωνική πρόσβαση επί 24h. / 24 hour Wake up call and
telephone center
Θέρμανση (χειμερινή περίοδος) / Heating (winter season)
Η θέρμανση λειτουργεί αυτόνομα . Κάθε δωμάτιο έχει το δικό του θερμοστάτη από όπου και μπορείτε
να ρυθμίσετε τη θερμοκρασία του χώρου/ The heating works autonomously. Each room has its own
thermostat where you can adjust the room temperature.
Κλιματισμός (θερινή περίοδος) / Heating (summer season)
Η μονάδα κλιματισμού λειτουργεί από το τηλεχειριστήριο στο δωμάτιο σας. Κάθε δωμάτιο έχει το
δικό του ανεξάρτητο κλιματιστικό. Παρακαλούμε, σιγουρευτείτε ότι όλα τα παράθυρα και οι πόρτες
είναι κλειστά και το κλιματιστικό βρίσκετε στην ίδια λειτουργία (π.χ. να βρίσκονται στο «κρύο»).
Η χρήση των κλιματιστικών είναι άνευ χρέωσης. Παρακαλείστε να παραδώσετε το τηλεχειριστήριο
του κλιματιστικού στην Υποδοχή κατά την αναχώρηση σας.
The air conditioning unit operates from the remote control in your room. Each room has its own
independent air conditioner. Please make sure that all windows and doors are closed and that the air
conditioner is in the same mode (eg ‘cold’). The use of air conditioners is free of charge. Please
deliver the air conditioner remote control to the Reception on your departure.
Παρουσία ζώων στο χώρο του ξενοδοχείου / Animals on site
Τα ζώα δεν επιτρέπονται μέσα στα δωμάτια και / ή στο χώρο του ξενοδοχείου.Εξαιρούνται τα ζώα
συνοδοί.
Κάποια αδέσποτα ζώα, ιδιαίτερα οι γάτες, εισέρχονται στο χώρο του ξενοδοχείου από μόνα τους.
Παρακαλούμε να μην δίνετε σημασία, έτσι ώστε να αποθαρρύνονται από το να παραμένουν στο
κατάλυμα.
Pets are not allowed in the rooms and / or on site. Some stray animals, especially cats, enter the
hotel on their own. Please do not pay attention so they are discouraged from staying at the
accommodation.
Πρωινό /Breakfast
Διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών ( 07:00 έως τις 10:30 ) . Υπάρχει δυνατότητα πρωινού στο
δωμάτιο, καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) σε ειδικές
συσκευασίες εφόσον ζητηθεί ( παρακαλώ απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν ) / Breakfast over 3 hours
(07:00 to 10:30). In-room breakfast is available, as well as early breakfast service in special
packages upon request (please contact reception).
Υπηρεσία δωματίου /Room service
Room service : 24 ώρες / 24hours
Παροχή φαγητού / Food provision
Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με παρακείμενο εστιατόριο ( με χρέωση ) παρακαλώ απευθυνθείτε
στη ρεσεψιόν. /The hotel cooperates with an adjacent restaurant (for a charge) please contact the
reception
Υπηρεσία καθαριότητας / HOUSEKEEPING
Η ομάδα του housekeeping βρίσκεται στη διάθεση σας, εάν χρειάζεστε επιπλέον πετσέτα, επιπλέον
μαξιλάρι ή σιδερώστρα παρακαλώ επικοινωνήστε με τη ρεσεψιόν. / The housekeeping team is at
your disposal if you require an extra towel, extra pillow or ironing board please contact the reception.
Δεύτερη υπηρεσία καθαριότητας το βράδυ ( αλλάγη πετσετών, απομάκρυνσης καλύμματος
κρεβατιού ,άδειασμα καλαθιού απορριμάτων) / Turn down housekeeping service in the room ( Bed
linens change, towels change, Coverlet storage, waste bin change)
Αλλαγή πετσετών / Change of towels
Σε περίπτωση που χρειασθείτε αλλαγή πετσετών στο δωμάτιο σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε
με την Υποδοχή. / In case you need a towel change in your room, please contact the Reception.
Υπηρεσία πλυντηρίου – στεγνού καθαρίσματος / Laundry – dry cleaning service
Η υπηρεσία πλυντηρίου είναι διαθέσιμη κάθε μέρα εκτός από τις εθνικές αργίες.
Το ξενοδοχείο δε δέχεται ευπαθή υφάσματα, όπως για παράδειγμα το μετάξι.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή./ Laundry service
is available every day except national holidays.The hotel does not accept fragile fabrics such as
silk.Contact our staff at the reception for more information.
Υπηρεσία σιδερώματος / Ironing service
Μπορούμε να σας παράσχουμε υπηρεσία σιδερώματος . Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ
επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στη υποδοχή. / We can provide you with ironing service. For
more information please contact our reception staff.
Δωμάτια ημερήσιας χρήσης / Daily use room
Καλείστε να εκκενώσετε το δωμάτιο σας πριν τις 12:00 το μεσημέρι, την ημέρα της αναχώρησης σας.
Αν η πτήση σας αναχωρεί αργά και θέλετε να έχετε κάποιο άλλο δωμάτιο για ημερήσια χρήση, αυτό
θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί (σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα) έναντι μιας μικρής χρέωσης.
Παρακαλούμε, ενημερώστε την Υποδοχή νωρίτερα (τουλάχιστον δύο μέρες πριν) και μια λίστα
προτεραιότητας θα συγκροτηθεί, βάση της διαθεσιμότητας των δωματίων. / You are required to
evacuate your room before 12:00 noon, the day of your departure.If your flight departs slowly and
you want to have another room for daily use, this could be done (subject to availability) for a small
fee.Please inform the Reception earlier (at least two days in advance) and a priority list will be drawn
up, based on room availability.
Ολοκλήρωση διαμονής / Complete Stay
Η ώρα αναχώρησης είναι 12:00 το μεσημέρι Η ρεσεψιόν θα σας βοηθήσει να αποθηκεύεται τις
αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε χρόνο στην πόλη πριν φύγετε. / Departure time is 12:00
noon The front desk will help you store your luggage if you want to spend time in the city before
leaving
Γιατρός / Doctor
Υπάρχει γιατρός διαθέσιμος όλο το εικοσιτετράωρο. Εάν χρειαστείτε ιατρική βοήθεια, παρακαλούμε
να ενημερώσετε την Υποδοχή / There is a doctor available around. If you need medical help, please
let the Reception know.
Φαρμακείο / Pharmacy
Υπάρχει φαρμακείο, σε κοντινή απόσταση από το ξενοδοχείο. / There is a pharmacy within walking
distance of the hotel.
Κλειδί δωματίου / Room key
Το κλειδί του δωματίου είναι μαγνήτης. Παρακαλούμε να αποφύγετε κάθε επαφή του με ρολόγια και
πιστωτικές κάρτες.
Μην παραλείψετε να παραδώσετε το κλειδί στην Υποδοχή κατά την αναχώρηση σας / The key to the
room is a magnetic. Please avoid any contact with watches and credit cards.Do not forget to hand
over the key to the Reception on your departure
Θυρίδα ασφαλείας / Security box
Σας συνιστούμε να κλειδώνετε όλα τα πολύτιμα σας αντικείμενα, ταξιδιωτικά έγγραφα, κλπ…, μέσα
στη θυρίδα ασφαλείας.
Θυρίδες ασφαλείας είναι εγκατεστημένες σε όλα τα δωμάτια και ή χρήση τους είναι άνευ χρέωσης.
Παρακαλούμε, λάβετε υπόψη σας ότι τη στιγμή που ο κωδικός για το κλείδωμα υπάρχει μόνο ένα
κλειδί για τη θυρίδα, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε σε περίπτωση που το χάσετε.
Προσοχή: Η διεύθυνση του ξενοδοχείου δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια
οποιουδήποτε αντικειμένου από τα δωμάτια.
We recommend that you lock all your valuables, travel documents, etc … into the safe.Safety deposit
boxes are installed in all rooms and are free of charge.Please note that while there is only one lock
key for the lock code, we cannot help you if you lose it.
Caution: The hotel management is not responsible for any loss of any items from the rooms.
Κέντρο επιχειρηματικότητας / Business center
Αν θέλετε να στείλετε ένα φαξ ή να κάνετε ένα αντίγραφο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα
Υποδοχής σας για να σας βοηθήσουμε.
Υπάρχει για τους πελάτες μας κοινόχρηστος υπολογιστής και δυνατότητα εκτύπωσης, φαξ,
φωτοαντιγράφησης και σάρωσης (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν). Η πρόσβαση στο
διαδίκτυο είναι ελεύθερη. / If you would like to fax or make a copy, please contact your Reception
Team to assist you. There is a shared computer for our clients and the ability to print, fax, copy and
scan (for a fee, contact the reception). Internet access is free.
Μέτρα ασφαλείας /Security precautions
Τα Ιωάννινα ανήκουν στους ασφαλείς προορισμούς και έχουν ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά
εγκληματικότητας στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Για την ασφάλεια σας, παρόλα αυτά σας συνιστούμε να κρατάτε πάντοτε το δωμάτιο σας κλειδωμένο.
Παρακαλούμε να αποφεύγεται τη γνωστοποίηση του αριθμού του δωματίου σας σε ξένους.
Σε περίπτωση απώλειας του κλειδιού του δωματίου σας παρακαλούμε να ειδοποιήσετε ΑΜΕΣΩΣ την
Υποδοχή.
Η παραμονή και ψυχαγωγία στο δωμάτιο σας, πελατών που δεν ανήκουν στο ξενοδοχείο δεν
επιτρέπεται. /
Ioannina is one of the safest destinations and has one of the lowest crime rates in Greece and
Europe.For your safety, however, we recommend that you always keep your room locked.Please do
not divulge your room number to strangers.In case of loss of your room key please notify the
Reception immediately.Accommodation and entertainment in your room for non-hotel guests are not
permitted.
Κλήση Ταξί / Taxi services
Μπορείτε να καλέσετε Ταξί από την Υποδοχή. / You can call a Taxi from the Reception.
Τηλέφωνο / Telephone
Για να καλέσετε μια εξωτερική γραμμή, πιέστε το “0”, αναμένετε για λίγα δευτερόλεπτα και στη
συνέχεια καλέστε τον αριθμό που επιθυμείτε.
Για να καλέσετε έναν εσωτερικό αριθμό, π.χ. κάποιο δωμάτιο, απλά πιέστε τον αριθμό του δωματίου.
Εσωτερικοί αριθμοί 10 και τον αριθμό του δωματίου πχ 101 για το δωμάτιο 1
Υποδοχή 9
To call an outside line, press “0”, wait for a few seconds, and then dial the desired number.To call an
internal number, e.g. some room, just press the room number.Internal numbers 10 and the number of
the room that you want to contact eg. 101 for room no.1 , Reception 9
Πιστωτικές κάρτες / Credit cards :
Το ξενοδοχελιο δέχεται όλες τις κάρτες VISA, MASTER, AMERICAN EXPRESS, DINERS, MAESTRO /
The hotel accepts all the credit cards VISA, MASTER, AMERICAN EXPRESS, DINERS and
MAESTRO.
Ενοικίαση αυτοκινήτων / Car rentals
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες. / Please contact the
reception for more information.
Wi-Fi
Στο ξενοδοχείο μας παρέχεται δωρεάν χρήση ασύρματου Internet / Free wireless internet access is
provided at our hotel
Φαξ /Fax
Φαξ μπορούν να σταλούν και να ληφθούν στην Υποδοχή / Faxes can be sent and received at the
Reception
Εκδρομές, επισκέψεις σε αξιοθέατα / Excursions & sightseeing
Υπάρχουν οργανωμένες εκδρομές σε ποικίλα αξιοθέατα στην Ήπειρο. Αυτά περιλαμβάνουν το
Μέτσοβο, τα Ζαγοροχώρια , τα Τζουμέρκα και άλλα που θα θέλετε να επισκεφτείτε.
Μπορείτε επίσης να νοικιάσετε μεταφορικό μέσο και να τα ανακαλύψετε μόνοι σας.
Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευθείτε τη ρεσεψίον . Θα σας παρέχουμε μια πλήρη λίστα
από επιλογές και προτάσεις.
There are organized excursions to various sights in Epirus. These include Metsovo, Zagorochoria,
Tzoumerka and more that you will want to visit.You can also rent a means of transportation and find
out for yourself.For more information, consult the reception. We will provide you with a complete list
of options and suggestions.
Σύστημα διαχείρησης παραπόνων πελατών / Customer Complaint Management System
Παρακαλούμε στείλτε μας τα παράπονά σας στο cezaria07@hotmail.com / Customer Complaint
Management System: Please send your complaints to info@efstratioshotel.gr with the aim of
investigating the matter independently.
ΚΛΕΙΣΤΕ
Font Resize
A-
A+
Reset font size
FONTS
ΑΝΤΙΘΕΣΗ
ΧΡΩΜΑ
black
white
green
blue
red
orange
yellow
navi
Underline links
Highlight Links
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ
ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ
ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ
Remove Animations
Remove styles
ΚΛΕΙΣΤΕ
Accessibility by WAH